نوشته شده توسط : ادمین

هتل سورا دیزاین استانبول

هتل 5 ستاره سورا دیزاین در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده و 60 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویهو ... می باشند. فاصله هتل تا ایستگاه تراموای سلطان احمد 2 دقیقه پیاده روی است که مسافران تور استانبول اسفند 95به راجتی می توانند به مناطق تاریخی استانبول دسترسی پیدا کنند. فاصله هتل تا مسجد آبی و ایاصوفیه 100 متر و تا کاخ تاپکاپی 150 متر است. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 16 کیلومتر است. در رستوران این هتل صبحانه بوفه سرو می شود .

آدرس: Divan Yolu Cad. Ticarethane Sok. No 43 Sultanahmet, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

امکانات هتل سورا دیزاین استانبول

باغ، تراس، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، کتابخانه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

هتل سورا دیزاین استانبول

هتل سورا دیزاین استانبول

هتل سورا دیزاین استانبول

هتل سورا دیزاین استانبول

هتل سورا دیزاین استانبول

هتل سورا دیزاین استانبول

 

 

هتل 4 ستاره آمتیست در منطقه تاریخی فاتح واقع شده که برای اندسته از مسافرانی که علاقمند به موزه و آثار تاریخی هستند مناسب می باشد. این هتل تا بازار بزرگ 12 دقیقه پیاده روی فاصله دارد که میتوان در آنجا به خرید پرداخت. هتل آماتیست 90 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، ماهواره، حمام، سشوار و ... هستند. این هتل 2 رستوران دارد که انواع غذاهای بین المللی و سنتی ترکی در آنجا سرو می شود. همچنین هتل در 100 متری ایستگاه تراموای آکسارای واقع  شده که امکان رفت و آمد آسان را برای مسافران تور استانبول فروردین 95  فراهم می سازد.

آدرس: Mesihpasa Mah Aksaray Cadde No 6 Laleli Beyazit, Fatih, 34126 Istanbul, Turkey

امکانات هتل آمتیست استانبول

سونا، اسپا، ماساژ، کتابخانه، حمام ترکی، استخر سرباز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، روم سرویس، روزنامه، آسانسور، سیستم ایمنی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، وای فای رایگان

 

هتل آمتیست استانبول

هتل آمتیست استانبول

هتل آمتیست استانبول

اتاق هتل آمتیست استانبول

هتل آمتیست استانبول

رستوران هتل آمتیست استانبول

هتل آمتیست استانبول

استخر هتل آمتیست استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کاپیتول در سال 1993 در محله آلتونی زاده استانبول تاسیس شده است و اولین مرکز خرید بزرگ و مدرن در بخش آسیایی استانبول می باشد. این مرکز خرید در 6 طبقه و مساحتی در حدود 73000 متر مربع ساخته شده و تعداد 157 مغازه دارد که در آن ها انواع اجناس مختلف با قیمت مناسب به فروش می رسد. در این پاساژ چند عدد رستوران وجود دارد که مسافران تور استانبول تعطیلات فروردین 95  می توانند در حین خرید از غذاهای خوشمزه آنجا میل کنند. این پاساژ یک سینما با 14 بخش مختلف دارد که یکی از بزرگترین و مدرن ترین سالن های سینما در این شهر می باشد. همچنین در این مرکز سالن بولینگ و مرکز سرگرمی نیز موجود می باشد.

 

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

 

مرکز خرید آتیروس استانبول

آتیروس از مراکز خرید مدرن استانبول است که در 17 دسامبر 2005 در منطقه Büyükçekmece که در زمان های قدیم آتیروس نامیده می شد، افتتاح گردیده است. این مرکز خرید که در برابر زلزله کاملا مقاوم می باشد توسط کمپانی Kapıcıoğlu با هزینه ای بالغ بر 40 میلیون دلار ساخته شده است. موقعیت مکانی این مرکز در اتوبان پر رفت و آمد  D.100  است که غرب و شرق استانبول را به هم وصل میکند. این پاساژ 3 طبقه با مساحت 56 هزار متر مربع دارای 80 مغازه، 63 اداره، یک هایپر مارکت و رستوران های فست فود می باشد. پارکینگ این مجموعه برای 700 خودرو ظرفیت دارد و حدود 1000 نیروی خدماتی در این مرکز مشغول به فعالیت می باشند. 84 واحد این مجموعه در اختیار کمپانی Kapıcıoğlu و 66 واحد آن در اختیار شهرداری Büyükçekmece است. 

مسافران تور استانبول بهار 95 می توانند در این مرکز به خرید اجناس مورد نیاز بپردازند.

 

 

 

مرکز خرید آتیروس استانبول

مرکز خرید آتیروس استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , مراکز خرید خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل یک هتل نوساز می باشد که در مرکز شهر واقع شده است و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد . در معماری این هتل بیشتر از سبک عثمانی استفاده شده است استفاده از خوردنی‌های بومی و تازه ، میوه‌ ها و آب‌میوه‌های طبیعی در شهرت صبحانه‌ این هتل نقش اساسی داشته‌ است . اتاق‌های هتل با نام های همسران سلاطین عثمانی نام گذاری شده اند .

هتل سلطانیه استانبول

 هتل سلطانیه استانبول

امکانات اتاق ها : تلویزیون ماهواره‌ای ، تهویه‌ی مطبوع ، سشوار، خط تلفن ، گاوصندوق ، اتو و گرمایش مرکزی می باشند . از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول می توان به : سالن کنفرانس ، سالن ورزش ، اینترنت پرسرعت ، پارکینگ رایگان ، سوییت ، سرو غذا در اتاق ، کرایه دوچرخه ، امکانات برای معلولین ،استخر و غیره می باشد .

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی و خدمات تور ها نیز می باشد و مسافران محترم تور لحظه آخری استانبول می توانند در صورت اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند .

 


هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل در نیمه اروپایی استانبول قرار گرفته و به تنگه بسفر مشرف است . اتاق های مجلل هتل ، چشم انداز تماشایی به باغ و تنگه بسفر داشته و به سبک و هنر ترکی طراحی شده اند . از ویژگی اتاق ها برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به پنجره های بزرگ ، محل نشیمن جداگانه ، پرده های ضخیم و حمام مرمری اشاره کرد . این هتل دارای 15 سوئیت ، 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق executive و 431 اتاق استاندارد می باشد .

 هتل هیلتون استانبول

در این هتل انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها سرو می شود . همزمان با صرف عصرانه اجرای زنده پیانو در لابی هتل نیز صورت می گیرد .

هتل هیلتون استانبول

یکی از امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول مرکز 24 ساعته سلامتی هتل می باشد که شامل کلاس های اروبیک ، تنیس و اسکواش می باشد . امکانات دیگر برای مسافران تور لحظه آخری استانبول که شامل : سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، صندوق امانات ، فضای سبز ، خشکشویی و اتوشویی ، زمین تنیس ، سالن فیتنس ، سان آرایشی ، استخر کودکان ، استخر روباز ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، سالن کنفرانس ، رستوران . این هتل همچنین دارای حمام ترکی می باشد که با کاشی های سفید وآبی تزئین شده که 2 اتاق سونا ، 2 اتاق بخار و ماساژ درمانی نیز در آن قرار دارد .

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

دسترسی این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 دقیقه می باشد و مسافران تور لحظه آخری استانبول می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشند .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول هتلی 5 ستاره است که مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 191 اتاق استاندارد است.اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، اینترنت ، بی سیم رایگان ، قهوه جوش ، تلویزیون ، مینی بار ، گاو صندوق و... میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ زیر زمینی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، گل فروشی و ... میباشد.

در رستوران هتل انواع غذاهای دلپذیر مدیترانه ای عرضه میشود.این هتل تا میدان تقسیم 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول هتلی 5 ستاره است که در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فاصله دارد که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد و به مراکز خرید کاپاسیتی و کاروسل فاصله مناسبی داردو مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 181 اتاق استاندارد ، لوکس و زیبا میباشد. که هر اتاق با آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. از خدمات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به کافی شاپ ، رستوران ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، اینترنت و وای فای ، عکاسی ، پرستار کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، باشگاه بدنسازی و ... میتوان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل سورملی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول است که بخاطر قرار گرفتن در نزدیکی مراکز تجاری استانبول بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این هتل دارای 205 اتاق میباشد.تمام اتاق ها دارای خط مستقیم تلفن ،یخچال ، مبل ، فرش ، سرویس بهداشتی ، حمام ، وان ، سشوار و ... میباشد.این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول خدماتی هچون استخر ، سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، سونا ، سالن ورزش و ... را ارائه میدهد . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل رامادا پلازا استانبول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مناطق گردشگری استانبول

 

شهر بازی ویالند استانبول

بزرگ ترین شهر بازی و پارک تفریحی استانبول شهر بازی ویالند استانبول می باشد که وسعت آن یک میلیون متر مربع است. این شهر بازی در سال 2011 احداث گردید و در می 2013 در مراسم ویژه ای با حضور نخست وزیر ترکیه به بهره برداری رسید. در تور لحظه آخری استانبول حتما به این شهربازی بروید.شهر بازی ویالند استانبول در منطقه گلدن هرن در 13 کیلومتری میدان تکسیم واقع گردیده است. این شهر بازی مجهز به وسایل بازی پیشرفته می باشد وسایل بازی نظیر ترن هوایی، جت اسکی، تونل وحشت، سینما، بولینگ و ... که توجه بسیاری از مسافران تور استانبول را به خود جلب می کند . در این مجموعه تفریحی، مرکز خرید، پارک آبی، هتل و رستوران نیز وجود دارد که میزان محبوبیت آن را نزد مسافران تور استانبول نوروز 95  چند برابر کرده است.

شهر بازی ویالند استانبول

 

 

 

پارک امیرگان یکی دیگر از جاذبه های استانبول میباشد که پارکی تاریخی است و در منطقه امیرگان، در همسایگی تنگه‌ بسفر و در ناحیه‌ ساریر استانبول واقع شده است. این پارک یکی از بزرگترین پارک‌های عمومی استانبول به شمار می‌رود.در تور استانبول تعطیلات زمستان 94 حتما از این پارک دیدن کنید.درختان کاج سنگی، کاج ترکی، کاج حلب، کاج آبی، کاج سپید شرقی، کاج دریایی، سرو ژاپنی، صنوبر نروژی، صنوبر آبی، سرو اطلس، سرو هیمالیایی، سرو لبنانی، چنار، درخت زبان گنجشک، فندق، درخت بید بابل، بلوط مجار، صنوبر سپید کولورادو، درخت چهل سکه، سرو سرخ کالیفرنیا، درخت ماموت ساحلی و درخت کافور از مهم‌ترین درخت‌های موجود در این پارک هستند که از برترین جاذبه های گردشگری تور استانبول و دیدنیهای ترکیه به شمار میرود.در این پارک سه رستوران و کافه تریا وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه درآن ارائه می شود.میزهایی نیز درخود پارک جهت پیکنیک و تفریح و گردش مردم در تور استانبول تعطیلات عید 95 درنظر گرفته شده است.در این پارک از سال 2005، در آوریل هر سال، فستیوال بین المللی گل لاله برگزار می شود که این پارک را تبدیل به مکانی جذاب و دیدنی می کند.مسافران تور استانبول 95 می توانند در این پارک خوش آب و هوا لحظات خوشی را سپری کنند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول به شمار می رود این هتل از نظر جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار دارد و در مرکز استانبول در منطقه ی سلطان احمد و رو به دریای مرمره واقع شده است. هتل شامل 32 اتاق است که تمامی آن ها به سیستم تهویه مطبوع ، حمام شخصی و مینی بار مجهز می باشند، همچنین مسافران تور استانبول می توانند در بالکن اتاق های این هتل نظاره گر منظره ای زیبا از شهر استانبول باشند. این هتل نزدیک به مکان های تاریخی استانبول می باشد تا حدی که می توانید تا مسجد سوفیه، مسجد کبود و کاخ تاپکاپی را در تور استانبول 95 پیاده بروید تا مکان تاریخی سلطان احمد نیز 2.5 کیلومتر همچنین تا فرودگاه هجده کیلومتر و تا باشگاه اسب سواری دو کیلومتر فاصله دارد.

رستوران هتل لیبرتی استانبول انواع غذاهای سنتی ترکیه و بین المللی را برای میهمانان تور استانبول بهمن 94 سرو می کند. کافه ی هتل نیز نوشیدنی و کوکتل های متنوعی را ارائه می دهد.

از امکانات هتل لیبرتی استانبول می توان به رستوران ، خدمات 24 ساعته در اتاق ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، خشکشویی ، فروشگاه ، نگهداری از کودکان ،سالن بازی کودکان ، صندوق امانات ،ورود حیوانات ، رستوران فضای باز ، چايخانه سنتي ، کافی شاپ فضای باز ، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای ، مینی بار رایگان ، سشوار ، سرویس رایگان رفت و آمد برای گردشگران تور استانبول اسفند 94  ،پارکینگ ،پزشک ،استخر سرباز و سرپوشیده ،سونا و جکوزی ، ماساژ ، اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان ، تیم انیمیشن ، باشگاه بدنسازی ،تنیس ،بیلیارد ، کافی نت ، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق ها برای راحتی و آسایش میهمانان تور استانبول نوروز 95 اشاره کرد.

هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیبرتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

هتل آسپالاس استانبول

 هتل آسپالاس استانبول در شمار هتل های سه ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی قسمت قدیمی شهر استانبول واقع شده است. این هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری مهم استانبول قرار دارد از این رو گردشگران تور استانبول می توانند به آسانی به بازار بزرگ، کاخ توپ کاپی، میدان سلطان احمد و بازار مصری دسترسی داشته باشند. این هتل شامل 28 اتاق بسیار تمیز است که تمامی اتاق ها چشم انداز زیبایی از شهر استانبول را دارا می باشند.در تور استانبول زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سشوار، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، تلفن مستقیم، روم سرویس 24 ساعته، دکوراسیون ترکیه ای مدرن، اینترنت وای فای، حمام خصوصی، تهویه، سیستم گرمایشی و ... می باشند. صبحانه هتل آسپالاس استانبول هر روز صبح از ساعت 7 تا 10برای میهمانان تور استانبول تعطیلات زمستان 94 سرو می شود.

از امکانات هتل آسپالاس استانبول در تور استانبول نوروز 95  می توان به پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافه، مغازه، آسانسور، روزنامه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های ضد صدا، فکس، سرویس نگهداری اطفال، خشکشویی، اتوکشی، واکس کفش، صبحانه در اتاق، غذاهای رژیمی مخصوص، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، کرایه دوچرخه، اتاق های پاک و بدون سیگار، ایوان مخصوص حمام آفتاب و  ... اشاره نمود.

هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسپالاس استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا استانبول که معنی آن کلیسای معرفت الهی است ، از دیدنی های زیبای استانبول و با معماری خیلی جالب بیزانس و قابل توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول می باشد. ارتفاع و بلندی گنبد بزرگ مسجد ۵۶ متر است و به گونه ای طراحی شده که نماد و سنبل بهشت محسوب می شود و به انگار در فضا معلق است. آثار هنری زیبای مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه به سپرهای دایره ای شکل عثمانی که روی این سپر ها آیه های قرآنی نوشته شده و موزاییک های بیزانسی می باشد. از جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری استانبول میباشد.بعدادر چهار طرف مسجد چار مناره اضافه و ساخته شد و با فتح استانبول به وسیله سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا به مسجد تبدیل شد. البته قبل از تبدیل شدن به کلیسا از معبدهای رومی بود. در سال  1935 این مسجد ایا صوفیه استانبول به موزه تبدیل شد.  امپراطور تصمیم داشت از کلیسا زیباترین و بزرگ ترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد. دو معمار و ده هزار کارگر و  و با حجمی از طلا شروع به کار کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح شد. کلیسا بعد از فتح استانبول بوسیله عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی اضافه شد .  در سال 1935  آتاتورک تصمیم گرفت به موزه ای فرهنگی تبدیل نماید. ارتفاع و بلندی گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر می باشد و در کل 107 ستون در قسمت داخلی ساختمان مسجد ایجاد شد .این مسجد از جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری استانبول میباشد.

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

 

 


 

مسجد سلطان احمد استانبول

 مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد زیبای آبی در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است . این مسجد در بیشتر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است . ورودی برای بازدید گردشگران تور لحظه آخری استانبول رایگان می باشد ،  در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع می باشد .شخص سلطان احمد تمایل داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا استانبول در رقابت باشد و تقریبا توانسته در این کار موفق باشد. مسجد سلطان احمد استانبول از جاذبه های گردشگری مهم و قابل توجه تور لحظه آخری استانبول می باشد . برای بازدید از مسجد سلطان احمد استانبول و مکانهای مذهبی به یاد داشته باشید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان باشند که از رسومات این منطقه است. در صورت فراموش کردن می توانید از مسجد امانت بگیرید. مسجد سلطان احمد استانبول از شاهکارهای معماری اسلامی است. شاید این مسجد مهمترین مسجد استانبول باشد و البته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده شده است که تنها در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد بسیار زیبا وجود دارد که در داخل مسجدها از معماری و طراحی بی نظیری استفاده شده است.این مسجد از جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری استانبول میباشد

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مساجد استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

محل زندگی سلطانهای عثمانی کاخ توپکاپی استانبول به مدت 391 سال بوده و جذابترین و پر بازدیدترین مکان در شهر استانبول و مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری استانبول است.  معماری بی نظیر و حیاط های خیلی زیبا دارد. عمارت کاخ توپکاپی استانبول در سال 1924 مدتی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل گردید.حرم سلطنتی نیز در کاخ توپکاپی استانبول بود . بازدید کنندگان تور لحظه آخری استانبول به صورت مستقل می توانند از حرم بازدید نمایند و به غیر از هزینه ورودی که 13 دلار می باشد 10 دلار هم اضافه پرداخت نمایند. قابل توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول :بازدید کاخ توپکاپی استانبول از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در بیشتر روزها به جز سه شنبه ها باز است.

 


 قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

این قلعه تاریخی در ساحل روملی تنگه بسفر واقع شده است و یکی از مشهورنرین قلعه های استانبول می باشد که به دستور سلطان محمد فاتح در سال 1452 میلادی و قبل از فتح استانبول ساخته شده است . هدف از ایجاد این قلعه راه یابی برای فتح قسطنطنیه بوده است . این قلعه بسیار مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری استانبول میباشد.

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

این قلعه شامل قسمت هایی از قبیل : مخزن سلاح ، اتاق استقبال ، مسجد و زندان می باشد همچنین این قلعه هم اکنون دارای یک موزه روباز و یک سالن آمفی تاتر فعال می باشد که به مکانی برای بازدید گردشگران تور لحظه آخری استانبول تبدیل شده است .

 


برج گالاتا استانبول

این برج به طول حدود 67 متر می باشد و در بی اوغلو ، یکی از مناطق قدیمی استانبول قرار دارد . این برج در سال 1348 ساخته شده و در آن زمان بلندترین ساختمان  در استانبول به شمار می رفته است . این برج یکی از دیدنی های شهر استانبول می باشد که می توان از بالای آن نظاره گر شهر استانبول بود . در اطراف آن رستوران ها و مراکز خرید متنوعی وجود دارد که گردشگران تور لحظه آخری استانبول پس از بازدید از این برج می توانند از مکان های اطراف آن هم استفاده کنند .

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل پوینت استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل پوینت استانبول هتلی 5 ستاره است و مناسب برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد که در منطقه شیشلی تکسیم در مرکز شهر واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید فقط 500 کیلومتر میباشد و به کسانی که قصد خرید کردن در استانبول را دارند این هتل پیشنهاد میشود.

این هتل دارای 194 اتاق میباشد . از امکانات این هتل برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار ، سونا ، استخر سرپوشیده ، جکوزی ، بدنسازی ، سولاریوم ، صرافی ، اتوموبیل کرایه ای و... میتوان اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

هتل رامادا پلازا استانبول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و مناسب گردشگران تور لحظه آخری استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول است که بخاطر قرار گرفتن در نزدیکی مراکز تجاری استانبول بسیار مورد توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول قرار گرفته است.این هتل دارای 205 اتاق میباشد.تمام اتاق ها دارای خط مستقیم تلفن ،یخچال ، مبل ، فرش ، سرویس بهداشتی ، حمام ، وان ، سشوار و ... میباشد.این هتل خدماتی هچون استخر ، سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، سونا ، سالن ورزش و ... را ارائه میدهد . 

 


 هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول  

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و متناسب برای مسافرین تور لحظه آخری استانبولاست.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 مطالب مرتبط:

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر از جمله هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس شهر استانبول و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری استانبول می باشد. این هتل در ماه می سال 2013 در منطقه ای به نام بشیکتاش، ساحل اروپایی تنگه بسفر ، در نزدیکی کاخ دلمه باغچه بنا گردیده است . این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید و پاساژهای خوب استانبول قرار دارد و تنها با 5 دقیقه رانندگی می توان به همه این مراکز خرید دسترسی پیدا کرد. هتل شانگری لا بسفر دارای 186 اتاق است. این هتل بزرگترین اتاق ها را در بین هتل های استانبول دارا می باشد و بسیاری از آن ها چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر را دارند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، حمام مرمر، دمپایی، سشوار، حوله، تلفن، مینی بار، کتری برقی، قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا میدان تکسیم 2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 27 کیلومتر می باشد.

این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول خدماتی همچون باشگاه، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان، آسانسور، فروشگاه، رستوران، بار، سیستم گرمایشی، سویت مخصوص تازه عروس ها، سالن آرایش و زیبایی، مرکز بیزنس، فکس، کپی و ... را دارا میباشد.

 


هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول هتلی 5 ستاره است که در منطقه شیشلی تکسیم در مرکز شهر و بسیار مورد توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید فقط 500 کیلومتر میباشد و به کسانی که قصد خرید کردن در استانبول را دارند این هتل پیشنهاد میشود.

این هتل دارای 194 اتاق میباشد . از امکانات این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار ، سونا ، استخر سرپوشیده ، جکوزی ، بدنسازی ، سولاریوم ، صرافی ، اتوموبیل کرایه ای و... میتوان اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط :

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 Atakoy Hotel

 هتل شرایتون از هتل های 5 ستاره استانبول است.و به فرودگاه آتاتورک بسیار نزدیک است.این هتل از چشم انداز خیره کننده دریای مرمره برخوردار است.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول خدماتی همچون استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، بازی تنیس ، باشگاه ورزشی ، سونا ، جکوزی ، ماساژ درمانی ، تنیس ، رستوران با غذاهای بومی ، تریا را ارائه میدهد. مراکز تجاری گالریا و کاروس ، در نزدیکی هتل میباشد.


هتل اترنو Eterno Hotel

این هتل جزء هتل های 5 ستاره میباشد.این هتل شامل 63 اتاق مجهز میباشد. هتل موقعیت دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول دارای خدماتی همچون نگهداری از اطفال ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، خانه داری اشاره کرد.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول شامل امکاناتی از قبیل رستوران ، روزنامه ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، باغ ، تهویه ، بار ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار میباشد...در صورت درخواست مسافرين تور لحظه آخری استانبول ، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.


هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

هتلی 5 ستاره است که در منطقه توپکاپی  واقع شده و فاصله این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر میباشد.این هتل دارای 250 اتاق میباشد.اتاقهای هتل 2 تخته میباشد و شامل سوییت و اتاق خانوادگی نیز میباشد.اتاقها شامل تلویزیون ال سی دی ، تلفن ، ماهواره ، مینی بار ، حمام ، سشوار ، صندوق امانات ، گاو صندوق ، یخچال ، سیستم تهویه مطبوع میباشد.از امکانات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به جكوزي ، كافي شاپ ، آژانس خدمات مسافرتي ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داري ، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي ، فضاي سبز،پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد،گشت درون شهري و برون شهري ،  تاكسي سرويس لاندري

سالن ورزشي ،صندوق امانات اختصاصي ، فروشگاه و غرفه ،ترانسفر رايگان فرودگاه ،گيم نت ،چايخانه سنتي ،چايخانه در بام هتل ،زمين تنيس بيليارد و ... 

 

 

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل وایت هاوس استانبول

هتل 4 ستاره وایت هاوس (WhiteHouse) در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع شده و از این هتل با اندکی پیاده روی می توان به جاذبه هایی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ رسید. این هتل 22 اتاق دارد که اتاق های آن دارای امکانات بالکن، تلویزیون و ... هستند. در رستوران این هتل هر روز صبحانه کامل و خوشمزه سرو می شود. از این هتل برای مسافران تور استانبول 94 ترانسفر فرودگاهی یک طرفه رایگان در نظر گرفته شده است. مسافران تور استانبول می توانند از اقامت در این هتل و نزدیک آن به جاذبه های گردشگری استانبول لذت ببرند.

آدرس: Alemdar Mah. Çatalçeşme Sok. No:21 Sultanahmet, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

امکانات هتل وایت هاوس استانبول

تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سیستم ایمنی، مغازه، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان

در تور استانبول آذر 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید د اشت.

 

 

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

اتاق هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

رستوران هتل وایت هاوس استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل وایت هاوس استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل لاساگرادا استانبول

 

هتل 5 ستاره لاساگردا در محله عثمان بی در چند قدمی منطقه نیسانتاسی قرار دارد. این هتل 84 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات کتری برقی، وای فای رایگان، حمام مدرن و ... می باشد. تراس بزرگ این هتل چشم انداز بینظیری از شهر زیبای استانبول دارد. مسافران تور استانبول 94می توانند در رستوران "کایرا" از انواع غذاهای بین المللی و ایتالیایی لذت ببرند و در رستوران دیگر آن نیز با صبحانه بوفه از مهمانان پذیرایی می شود که صبحانه این رستوران شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان تازه و ... می باشد. 

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لاساگرادا استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر رو باز، کتابخانه، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی ای پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، فروشگاه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان. 

در تور استانبول آبان 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید د اشت.

 

 

 

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

 اتاق هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

رستوران هتل لاساگرادا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لاساگرادا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول یکی از قلعه های معروف استانبول است که در منطقه ساریر استانبول، بر روی تپه ای در قسمت اروپایی بسفر قرار دارد. این قلعه توسط سلطان محمد دوم عثمانی در فاصله سال های بین 1451 و 1452 میلادی، قبل از فتح قسطنطنیه، ایجاد شده است و دقیقا در مقابل قلعه آناتولی قرار گرفته است. هدف از ساخت این قلعه کنترل تنگه بسفر می باشد تا از هر نوع هجوم و حمله از سمت دریای سیاه برای رسیدن به قسطنطنیه جلوگیری شود.در تور لحظه آخری استانبول دیدار از این قلعه را از دست ندهید. قلعه روملی حصار شامل یک برج کوچک، سه برج اصلی و سیزده برج مراقبت کوچک می باشد که برج های اصلی را به هم متصل می کنند و بر روی دیواری واقع شده است. این برج ها شکل های متنوعی دارند یکی از این برج های مراقبت به شکل منشور چهار گوش، 6 تای آن ها به شکل منشورهای چند گوش و 6 تای دیگر به صورت استوانه ای می باشند. همچنین قلعه روملی حصار استانبول از جاذبه های گردشگری تور استانبول شامل سه دروازه اصلی در کنار سه برج اصلی می باشد و دارای مخزن سلاح، اتاق استقبال، مسجد، زندان و... است. گردشگران تور استانبول می توانند همه روزه از این قلعه زیبا بازدید نمایند و از تماشای آن لذت ببرند.

قلعه روملی حصار استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: قلعه روملی حصار استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد این هتل مجلل در مرکز بخش قدیمی استانبول، در جنوب خلیج شاخ طلایی، بنا شده است و شامل 3 طبقه می باشد. طراحی اتاق ها به سبک ترکی می باشد و مجهز به تلویزیون، سی دی/ دی وی دی پلیر، حمام و ... می باشند. به این خاطر که هتل فور سیزن سلطان احمد در قسمت قدیمی استانبول قرار گرفته است به بیشتر جاذبه های گردشگری و دیدنی تور استانبول از جمله مسجد آبی، مسجد ابا صوفیه و... نزدیک می باشد و مسافران تور استانبول می توانند به آسانی به این مناطق رفت و آمد داشته باشند.  کارکنان این هتل توانایی صحبت کردن به زیان ترکی، انگلیسی و فرانسوی را دارند. این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک 19 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته، باشگاه، سونا، آب گرم، ماساژ، بار، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول آبان 94 ، رستوران، غذاهای رژیمی مخصوص، اجاره اتومبیل، باغ، تراس، تورهای گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتو، واکس، روزنامه، اتاق پاک و بدون سیگار، آسانسور، سیستم گرمایشی و ... اشاره کرد.

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل مونپیک استانبول از جمله هتل های 5 ستاره شهر استانبول به شمار می رود این هتل در منطقه تجاری استانبول واقع شده است و حدوذ 1.5 کیلومتر با مرکز خرید کانیون و حدود 10.5 کیلومتر با منطقه ی تاریخی استانبول فاصله دارد. هتل مونپیک استانبول شامل 249 اتاق می باشد و تمامی اتاق ها به امکاناتی نظیر میزکار بزرگ، سیستم تهویه هوا، مبلمان لوکس، تلویزیون، یخچال، چای/قهوه ساز، حمام اختصاصی، سشوار، مینی بار، اینترنت مجهز می باشند. رستوران این هتل غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای سنتی ترکیه ای را برای میهمانان تور استانبول سرو می کند همچنین مسافران تور استانبول پاییز 94 می توانند در کافه این هتل از نوشیدنی ها و پانورامای شهر استانبول لذت ببرند.

اقمت در این هتل در تور استانبول سرشار از خاطره و آرامش می باشد.امکانات دیگر هتل مونپیک استانبول شامل ترانسفر فرودگاهی ، پذیرش شبانه روزی، ورود حیوانات، رستوران، کافی شاپ و بار، آسانسور، پارکینگ، سینما، فروشگاه،صرافی، کافی نت، سالن زیبایی، خشکشویی، صندوق امانات، سرویس نگهداری کودکان، خدمات پزشکی، سالن کنفرانس، کرایه(رنت) خودرو، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر ویژه کودکان، پارک آبی، ساحل اختصاصی، ورزش های آبی (غیر موتوری)، ورزش های آبی (موتوری)، جکوزی، سونا، مرکز آب درمانی (اسپا)، ماساژ، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، باشگاه بدنسازی، تنیس، اجاره دوچرخه، بیلیارد، بولینگ، اسکواش، گلف/مینی گلف و ...  برای رفاه مسافران تور استانبول می باشد.

هتل مونپیک استانبول

هتل مونپیک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مونپیک استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود ، این هتل تا میدان تکسیم 100 متر فاصله دارد و در چند قدمی آن ، رستوران ها و مغازه های خیابان استقلال قرار دارد. هتل میدتاون از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است از این رو گزینه بسیار مناسبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود این هتل در نزدیکی تنگه بسفر و خیابان پر جاذبه استقلال واقع شده است و تنها 4 دقیقه تا  ایستگاه متروی تکسیم و 3 دقیقه تا ایستگاه ترامو فاصله دارد. هتل میدتاون دارای 80 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، میز کار، حمام مدرن، دمپایی، بطری آب آشامیدنی رایگان و ... می باشند.اقامت در این هتل در تور استانبول تعطیلات مهر 94 سرشار از خاطره می باشد. این هتل  تا جاذبه گردشگری کاخ دلمه باغچه 15 دقیقه و تا برج گالاتا 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد همچنین فرودگاه بین المللی آتاترک نیز در 19/3 کیلومتری هتل است.

از امکانات هتل میدتاون استانبول برای مسافرین تور استانبول مهر 94 می توان به رستوران، بار، روم سرویس، ترانسفر اتومبیل، اجاره اتومبیل، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، خدمات اتاق وی آی پی، اتاق جلسه، واکس، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، آسانسور، روزنامه، اتاق پاک و ...

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول

 

هتل مارتینز استانبول

هتل مارتینز استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل در خیابان Laleli قرار دارد که تنها فاصله ای چند قدمی تا جاذبه های توریستی و تاریخی شهر مانند بازار بزرگ استانبول ، قصر و موزه توپکاپی و مسجد کبود دارد. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد . هتل مارتینز استانبول از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی شرایط بسیار مناسبی را داراست از این رو این هتل شیک و مجلل گزینه بسیار خوبی برای مسافران تور استانبول آبان 94 به شمار می رود.

هتل مارتینز استانبول دارای 90 اتاق مدرن و مبله می باشد که به امکانات رفاهی روز مجهز اند. تمامی اتاق ها تماشای منظره زیبای شهر استانبول را به شما هدیه می دهند و مجهز به  سیستم حرارتی و برودتی ، سرویس حمام ، سشوار، تلفن و تلویزیون می باشند. در هتل مارتینز استانبول صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. همچنین میهمانان تور استانبول تعطیلات پاییز 94  می توانند از رستوران و اینترنت پر سرعت رایگان هتل استفاده نمایند.

از دیگر امکانات هتل مارتینز استانبول می توان به سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، اینترنت ، خدمات خشکشویی و اتوشویی ، پزشک ، اتو پارک ، رستوران سرپوشیده و... اشاره کرد.

هتل مارتینز استانبول

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهارستاره معروف استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پرواز استانبول تهران یکی از پر تردد ترین مسیر های پروازی به شمار می رود که روزانه با بیش از 8 پرواز از تهران با ایرلاین های داخلی مانند ماهان ، آسمان و ایرلاین های خارجی ترکیش ، اطلس جت ، پگاسوس انجام می شود.

استانبول دارای دو فرودگاه بین‌المللی آتاترك در منطقه یشیلكوی و 24 كیلومتری و صبیحه (سابیها) در ۴۵ کیلومتری شرقی اروپایی می باشد.

بلیط استانبول با پرواز ماهان

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ماهان روزانه با دو پرواز در ساعات رفت 07:00 و 18:00 و ساعات برگشت 10:15 و 21:25 فرودگاه آتاتورک صورت می گیرد.

بلیط استانبول با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه ، جمعه ساعت رفت: 22:30 و ساعت برگشت 01:50 بامداد فرودگاه آتاتورک صورت می گیرد.

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای یکشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه ساعت رفت 17:00 ساعت برگشت 21:40 فرودگاه سابیها صورت می گیرد.

بلیط استانبول با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ایران ایر روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه ساعت رفت 07:45 و ساعت برگشت 11:45 فرودگاه آتاتورک صورت می گیرد.

بلیط استانبول پرواز اطلس جت

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز اطلس جت هر روز هفته ساعت رفت 05:30 و ساعت برگشت 23:30 (فرودگاه آتاتورک) ایرلاین ترکیه صورت می گیرد.

بلیط استانبول با پرواز پگاسوس

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز پگاسوس هر روز هفته ساعت رفت 04:35 و ساعت برگشت 23:05 (فرودگاه سابیها) ایرلاین ترکیه صورت می گیرد.

بلیط استانبول با پرواز ترکیش

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ترکیش هر روز هفته با چهار پرواز رفت و برگشت ، فرودگاه آتاتورک و سابیها صورت می گیرد.

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی

875

تهران

استانبول

دوشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

دوشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

دوشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

دوشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

دوشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

سه شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

سه شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

سه شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

سه شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

سه شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

سه شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

16:45

18:30

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

جمعه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

جمعه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

جمعه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

جمعه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

جمعه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

جمعه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

جمعه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

یکشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

یکشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

یکشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

یکشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

یکشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

یکشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

 

 

 

مسیر تهران استانبول

بلیط آنکارا

فرودگاه بین المللی اسنبوگای آنکارا در فاصله 15 مایلی شهر واقع شده که 26 ایر لاین در این فرودگاه مشغول فعالیت می باشند . فرودگاه اسنبوگا به 58 شهر مهم پرواز مستقیم داشته و در هفته 889 پرواز داخلی و 259 پرواز بین المللی در این فرودگاه انجام می پذیرد. مهم ترین پروازها از تهران به مقصد آنکارا و بالعکس ترکیش ، ایران ایر ، لوفت هانزا و ماهان می باشند .

بلیط هواپیما خارجی آنکارا با ایرلاین ماهان

مسافرانی که بلیط آنکارا را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران آنکارا با ایرلاین ماهان 2 ساعت و 37 دقیقه می باشد و فاصله هوایی تهران تا آنکارا 1697 کیلومتر است. در روزهای یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه در ساعات 5:30 و 7:30 و 11:00 پرواز تهران انکارا با ایر لاین ماهان صورت می گیرد.

 

 مسیر تهران آنکارا

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بلیط خارجی استانبول ,قیمت بلیط خارجی استانبول ,نرخ بلیط خارجی استانبول ,بهای بلیط خارجی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل گرند حیات استانبول

 

 

در تور استانبول 94 از این هتل زیبا اقامت خوبی خواهید داشت.هتل 5 ستاره گرند حیات در فاصله 400 متری میدان تکسیم قرار دارد. این هتل 360 اتاق لوکس دارد که با رنگ های روشن دکوربنذی شده اند. همه اتاق ها دارای مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه و حمام هستند. حمام های مرمر آن دارای وان و محفظه شیشه ای برای قسمت دوش می باشد. فاصله هتل تا محله تاریخی سلطان احمد 4/8 کیلومتر است که جاذبه های توریستی بسیاری مثل کاخ تاپکاپی، ابوصوفیه، مسجد آبی دارد. هتل تا فرودگاه آتاترک 19/3 کیلومتر فاصله دارد. در رستوران این هتل غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود که مسافران تور استانبول می توانند از غذاهای ان لدت ببرند.

آدرس:Taskisla Cad. No:1 Taksim, Sisli, 34337 Istanbul, Turkey

 امکانات هتل گرند حیات استانبول

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، آسانسور.

 

 

هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول

اتاق هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول

استخر هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول

اتاق جلسه هتل گرند حیات استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند حیات استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 4 ستاره متروپولیتن در نزدیکی میدان تکسیم استانبول قرار دارد. 86 اتاق این هتل دارای امکانات سیستم تهویه، مینی بار، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار هستند. طراحی زیبای لابی این هتل حس یک باغ زیبا در زمستان را به شما القا می کند که می توانید در محیط آرامش بخش آن به استراحت بپردازید. رستوران این هتل منوی متنوعی از غذاهای ترکی و بین المللی را برای ناهار و شام در اختیار مهمانان تور استانبول قرار می دهد. در کافه این هتل می توان از اسنک های خوشمزه و نوشیدنی های تازه همراه با چشم انداز زیبای بالکن آن لذت برد. از این هتل می توان با 14 دقیقه پیاده روی به تنگه زیبای بسفر و با 5 دقیقه پیاده روی به میدان تکسیم رسید و از وسایل حمل و نقل عمومی این میدان استفاده کرد. 

 

 

در تور استانبول 94 در این هتل زیبا اقامت کنید

 

آدرس: Taksim Caddesi Kocatepe Mahallesi No:89/91 Beyoğlu, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل متروپولیتن استانبول

تراس، رستوران، وای فای(با هزینه)، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، فکس، کپی، مرکز بیزنس، آسانسور، اتاق های ضد صدا، سیستم تهویه.

 

 

هتل متروپولیتن استانبول

هتل متروپولیتن استانبول

هتل متروپولیتن استانبول

 لابی هتل متروپولیتن استانبول

هتل متروپولیتن استانبول

اتاق هتل متروپولیتن استانبول

هتل متروپولیتن استانبول

رستوران هتل متروپولیتن استانبول

هتل متروپولیتن استانبول

اتاق کنفرانس هتل متروپولیتن استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل متروپولیتن استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل در نیمه اروپایی استانبول قرار گرفته و به تنگه بسفر مشرف است . اتاق های مجلل هتل ، چشم انداز تماشایی به باغ و تنگه بسفر داشته و به سبک و هنر ترکی طراحی شده اند . از ویژگی اتاق ها میتوان به پنجره های بزرگ ، محل نشیمن جداگانه ، پرده های ضخیم و حمام مرمری اشاره کرد . این هتل دارای 15 سوئیت ، 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق executive و 431 اتاق استاندارد می باشد . اقامت در این هتل به مسافران تور استانبول 94 پیشنهاد می شود .

 هتل هیلتون استانبول

در این هتل انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها سرو می شود . همزمان با صرف عصرانه اجرای زنده پیانو در لابی هتل نیز صورت می گیرد .شما گردشگران تور استانبول 94 می توانید اقامت خوبی را در این هتل داشته باشید .

هتل هیلتون استانبول

یکی از امکانات این هتل مرکز 24 ساعته سلامتی هتل می باشد که شامل کلاس های اروبیک ، تنیس و اسکواش می باشد . امکانات دیگر شامل : سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، صندوق امانات ، فضای سبز ، خشکشویی و اتوشویی ، زمین تنیس ، سالن فیتنس ، سان آرایشی ، استخر کودکان ، استخر روباز ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، سالن کنفرانس ، رستوران . این هتل همچنین دارای حمام ترکی می باشد که با کاشی های سفید وآبی تزئین شده که 2 اتاق سونا ، 2 اتاق بخار و ماساژ درمانی نیز در آن قرار دارد .

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

دسترسی این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 دقیقه می باشد و مسافران تور استانبول 94 می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل یک هتل نوساز می باشد که در مرکز شهر واقع شده است . در معماری این هتل بیشتر از سبک عثمانی استفاده شده است استفاده از خوردنی‌های بومی و تازه ، میوه‌ ها و آب‌میوه‌های طبیعی در شهرت صبحانه‌ این هتل نقش اساسی داشته‌ است . اتاق‌های هتل با نام های همسران سلاطین عثمانی نام گذاری شده اند .اقامت در این هتل را به مسافران تور استانبول 94 پیشنهاد می کنیم .

هتل سلطانیه استانبول

 هتل سلطانیه استانبول

امکانات اتاق ها : تلویزیون ماهواره‌ای ، تهویه‌ی مطبوع ، سشوار، خط تلفن ، گاوصندوق ، اتو و گرمایش مرکزی می باشند . از دیگر امکانات این هتل می توان به : سالن کنفرانس ، سالن ورزش ، اینترنت پرسرعت ، پارکینگ رایگان ، سوییت ، سرو غذا در اتاق ، کرایه دوچرخه ، امکانات برای معلولین ،استخر و غیره می باشد .

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی و خدمات تور ها نیز می باشد و مسافران محترم تور استانبول 94 می توانند در صورت اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطانیه استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل لیماک اورآسیا استانبول

این هتل یکی از لوکس ترین هتل های استانبول می باشد که از امکانات خوبی برخوردار بوده و دارای 136 اتاق است . خدمه این هتل با خدمات عالی خود در طول شبانه روز آماده پذیرایی از مسافران این هتل می باشند .

هتل لیماک اورآسیا استانبول

از امکانات این هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از کودکان . اتاق جلسه ، اتومبیل کرایه ، سونا ، استخر ، جکوزی ، پارک کودکان ، کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت ، گشت درون و برون شهری ، ترانسفر رایگان ، گیم نت ، زمین تنیس و بیلیارد اشاره کرد .گردشگران محترم تور استانبول 94 می توانند به هنگام صرف چای از باغ زیبای این هتل لذت ببرند .

هتل لیماک اورآسیا استانبول

 

هتل لیماک اورآسیا استانبول

مسافران تور استانبول 94 در صورت اقامت در این هتل می توانند اوقات خوبی را در آنجا سپری کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیماک اورآسیا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 هتل کلال آگاکوناگی استانبول

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

این هتل که در منطقه شهرزاده باشی واقع شده است دارای موقعیت بسیار خوبی از نظر جغرافیایی می باشد و دسترسی راحتی به اماکن دیدنی و تجاری استانبول دارد . همچنین این هتل به ایستگاه مترو نیز بسیار نزدیک است . دسترسی این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر است و از این نظر برای مسافران تور استانبول 94 امکان راحتی را فراهم می کند .

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

 

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

هتل کلال آگاکوناگی یکی از مجلل ترین و زیباترین هتل های 5 ستاره استانبول است که دارای 87 اتاق و سوئیت می باشد . از جمله امکانات این هتل می توان به : استخر ، آرایشگاه ، حمام ترکی ، صرافی ، رستوران ، کافی شاپ ، سالن بدنسازی ، اینترنت پرسرعت و ... اشاره کرد . گردشگران تور استانبول 94 می توانند اقامت خوبی در این هتل داشته باشند .

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

 هتل کلال آگاکوناگی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کلال آگاکوناگی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

استادیوم المپیک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک واقع در استانبول باعث لذت بردن و آشنایی شما را با مکانهای تاریخی استانبول ، ترکیه و آثار باقی مانده از عثمانیان در منطقه امپراطوری عثمانی و دنیا را با بیشتر از 120 نوع مینیاتور در اندازه های 1.5m و بصورت موزه در فضای باز با هزینه اندک فراهم کرده. این پارک در سال 2002 افتتاح شد در منطقه ای که اکثر بناها قدیمی وجود دارند . با گشتن در این پارک واقع در ترکیه از آثار استانبول مثل شهرهای زیرزمینی و صخره های گوءرمه و کاپادوکیا و اوچ حیصار نئوشهیر ، قصر هیدیو استانبول ، قصر توپ قاپی ، مسجد سلطان احمد ،موزه و سورهای شهر بورسای ترکیه ، مسجد خلیل الرحمان و بالیک لی گول شانلی اورفا ، ایاصوفیه ، مسجد کلیسای کاریه ، استادیوم المپیک ، برج گالاتا ،برج و جزیره دختر و پل بسفر که قادر خواهید بود روی آنها قدم بزنید تا آثار تاریخی از ترکیه مثل معبد آرتمیس ، کاپادوکیا ، کوه نمرود، خانه های تاریخی ماردین و کتابخانه تاریخی افس و سوملا ترابزون توربه مقدس حضرت مولانا ، محل تبدیل آتش به گلستان یا بالیکلی گول شانلی اورفا ، خانه حضرت مریم ، غار اصحاب کهف مرسین ازمیر آسپندوس آنتالیا ، آنیت کبیر آنکارا ، قدس شریف ، مدرسه دومناره ارضروم ، کلیساهای مقدس مسیحیان ، سورها و پل دیاربکر، نماد شهدای گلی بلو چاناق قلعه ، مسجد سلیمیه ادیرنه ، اوزون کورپو بزرگترین پل جهان در نوع خود ادیرنه، زئوگمای قاضی آنتپ و آنتالیا و نیز آثاری از مقدونیه و بسیاری از آثار تاریخی دیگر از دنیا دیدن کنید. دیدن این مکان زیبا به گردشگران تور استانبول 94 پیشنهاد می شود .

 

  استادیوم المپیک مینیاتورک استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: استادیوم المپیک مینیاتورک استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مسجد سلطان احمد استانبول

 

سلطان احمد همیشه  دوست داشت مسجدی بنا کند که با مسجد "ایاصوفیه" رقابت داشته باشد وتقریباً همه میگویند که او در این کار موفق شده است. این مسجد یکی دیگر از دیدنی های توریستی شهر استانبول میباشد. اگر مایلید که در تور استانبول 94 از این مکان مذهبی دیدن کنید، بخاطر داشته باشید که لباس پوشیده بپوشید. خانم ها حتما روسری بر سرشان کنند که در این محل رسوم است. مسجد آبی در محله سلطان احمد بنا شده است. این مسجد در همه روزها از ساعت 9 تا 17برای بازدید گردشگران تور استانبول 94 باز است که ورودی این بنای تاریخی نیز رایگان میباشد، ولی در ساعات اقامه نماز به خصوص جمعه ها،اجازه بازدید داده نمیشود.

 مسجد سلطان احمد استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلطان احمد استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول از زیباترین مکانهای تنگه خلیج برای ساختن کاخ و قصر سلاطین و دولت مردان اختصاص یافته بود . این کاخ در سال 1871 به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شد . سقف و بخش میانی آن از چوب و دیوارهای آن از سنگ مرمر پوشیده شده و اتاقها با قالیهای نفیس مفروش شده است .

کاخ چراغان استانبول

 

کاخ چراغان استانبول
این اثر که سالیان درازی بصورت خرابه مانده بود با انجام تعمیرات کلی و اضافه نمودن بعضی تاسیسات اکنون به یک هتل 5ستاره بسیار زیبا تبدیل شده است . کاخ چراغان در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول قرار دارد . دیدن این مکان زیبا به گردشگران تور استانبول 94 پیشنهاد می شود .

کاخ چراغان استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ چراغان استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 پارک آبی مارینه استانبول

پارک آبی مارینه استانبول در منطقه بیوک چکمه قرار گرفته. این منطقه که جزو مناطق نوساز استانبول می باشد در بخش اروپایی استانبول واقع شده و با مرکز شهر حدود یک ساعت فاصله دارد . در این پارک علاوه بر استخر بزرگ و سرسره های آبی متعدد ، استخر کودکان و  رستوران جهت صرف غذا نیز قرار دارد .

پارک آبی مارینه استانبول

گردشگران تور استانبول 94 می توانند اوقات خوشی را در این پارک آبی زیبا سپری کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی مارینه استانبول ,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

کاخ بیلربی استانبول

این کاخ که در قسمت آسیایی تنگه بسفر واقع شده است ، عمارتیست زیبا که با گل های مگنولیا پوشیده شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است .

کاخ بیلربی استانبول

قدمت این کاخ به قرن نوزدهم میلادی بر می گردد . این بنای زیبا که به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شده است در تابستان جهت پذیرایی از مهمانان خارجی و مقامات عالی رتبه از آن استفاده می شده . دکوراسیون داخلی این کاخ با نقش های شرقی و ترک همراه با تزئینات به سبک مغرب زمین تزیین شده است ، داخل این کاخ کوچک با لوسترهایی بی نظیر ، چینی های مخصوص و گلدان های سرامیکی تزئین شده و همچنین با فرشهایی گرانبهایی پوشیده شده است .

کاخ بیلربی استانبول

گردشگران تور استانبول 94 می توانند اوقات خوشی را در کنار این کاخ باشکوه سپری کرده و ازاین بنای تاریخی و زیبا لذت ببرند .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ بیلربی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور استانبول 94 از این موزه زیبا دیدن کنید. موزه هنرهای اسلامی در میدان سلطان محمود، در منطقه فاتح استانبول قرار دارد. این موزه در اصل کاخ ابراهیم پاشا بوده که در سال 1524 ساخته شد و در سال 1983 به موزه هنرهای اسلامی تبدیل شد. در این موزه گنجینه نفیسی از  اشیاء فلزی و چوبی هنری، قدیمی ترین فرش های دنیا، مینیاتورها، پارچه ها و آثارخطی وجود دارد. مسافران تور استانبول می توانند در این موزه زیبا از آثار زیبای هنری دیدن کنند.

 

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه هنرهای اسلامی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور استانبول تعطیلات عید فطر 94 از بازدید این برج های زیبا لذت خواهید برد. امروزه هفت برج یدیکوله در اتوبان ساحلی استانبول، در منطقه فاتح قرار دارد. در عصر معماری ترک ها، 5 برج دیگر به مجموع این برج ها اضافه شد و این 7 برج به قلعه مستحکمی تبدیل شد. با وجود اینکه دیوارهای شهر استانبول و برج ها با گذشت زمان تخریب شده اند ولی هنوز هم بسیاری از باقی مانده های آن ها در قسمت های مختلف شهر استانبول قرار دارد. در تور استانبول می توانید از این برج های باشکوه استانبول بازدید کنید. 

هفت برج یدیکوله استانبول

هفت برج یدیکوله استانبول

هفت برج یدیکوله استانبول

هفت برج یدیکوله استانبول 

هفت برج یدیکوله استانبول

هفت برج یدیکوله استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هفت برج یدیکوله استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید . هتل چهار ستاره سمیر استانبول در جنوب خلیج شاخ طلایی قرار دارد و فاصله آن تا موزه صوفیا و مسجد آبی 10 دقیقه پیاده روی می باشد. از نظر دسترسی به بازار ها نیز فاصله کمی تا بازار بزرگ دارد. تمام قسمت های این هتل دارای اینترنت وای فای رایگان می باشد. اتاق ها دارای حمام، میز کار، ماهواره، تلفن مستقیم و مینی بار می باشند. اتاق های دوتخته این هتل 25 متر، سه تخته 30 متر و اتاق های خانوادگی آن 40 متر هستند. دکوراسیون این هتل بسیار زیبا و کلاسیک می باشد و اغلب دیوار های آن دارای نقاشی های زیبا و جذاب می باشند. فاصله این هتل تا خیابان معروف استقلال زیاد است ولی دسترسی آن به وسایل حمل و نقل عمومی راحت است و مسافران تور استانبول به راحتی می توانند خود را به حوالی میدان تقسیم برسانید.

امکانات هتل سمیر استانبول

سیستم گرمایش مرکزی، اتاق های پاک، اتاق بازی، خانه داری، باشگاه، استخر، سونا و ... .

در تور استانبول تابستان 94 از امکانات این هتل لذت خواهید برد.

هتل سمیر استانبول

اتاق هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول

اتاق هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول

اتاق هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول

رستوران هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول

رستوران هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول

محوطه هتل سمیر استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سمیر استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید. این هتل در قرن نوزده یکی از کاخ های عثمانی بود و در سال 2008 تبدیل به هتل 5 ستاره شده است. هتل فور سیزن در محله بشکتاش، در ساحل تنگه بسفر قرار دارد. فاصله این هتل تا مسجد سلیمانیه، مسجد آبی و بازار ادویه کمتر از 1 کیلومتر است. این هتل 4 طبقه دارای 170 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها دارای امکانات مینی بار، سشوار، آب معدنی رایگان، میز، تخت کودک، حمام، یخچال و ... هستند. مسافران تور استانبول می توانند با اقامت در این هتل مجلل و لوکس لحظات خاطره انگیزی را تجربه کنند. 

امکانات هتل فور سیزن بسفر استانبول

اینرنت وای فای رایگان در لابی، اینترنت وای فای در اتاق ها، نگهداری از کودکان، حمام ترکی، استخر، سونا، باشگاه، 2 رستوران، بار، چای/قهوه در لابی، آبگرم، 6 اتاق جلسه، آرایشگاه، لاندری، روزنامه رایگان در لابی، اتاق کنفرانس و ... . 

در تور استانبول تیر 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

هتل فور سیزن بسفر استانبول 

هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

اتاق هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

رستوران هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

رستوران هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

حمام ترکی هتل فور سیزن بسفر استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل فور سیزن بسفر استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

 

در تور استانبول 94 از این مسجد زیبا دیدن کنید.مسجد شاهزاده استانبول از مساجد قرن شانزده دوره عثمانی است که در منطقه فاتح، بر روی تپه سوم، بین دو مسجد فاتح و بایرید قرار دارد. ساخت این مسجد در سال 1544 به دستور سلطان سلیمان برای یادبود فرزندش شاهزاده محمد که در سال 1543 درگذشت آغاز و در سال 1548 به پایان رسید. این مسجد از سنگ خارا و مرمر درست شده و دارای دو مناره به ارتفاع 55 متر می باشد.

در تور استانبول 94 از بازدید این مسجد غافل نشوید.در این مسجد یک گنبد نیمکره در وسط قرار دارد و اطراف آن را چهار گنبد نیمکره احاطه کرده و ارتفاع گنبد اصلی 37 متر می باشد. در حول این مسجد دو مدرسه قرآن، کارونسرا، مقبره شاهزاده محمد و آشپزخانه عمومی نیز وجود دارد. این مسجد اولین معماری مهم معمار سینان محسوب می شود و از زیبایی خاصی برخوردار است. بازدید از این مسجد زیبا برای مسافران تور استانبول خاطره انگیز خواهد بود.

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد شاهزاده استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور استانبول 94 از این مسجد زیبا دیدن کنید.مسجد شاکرین از مساجد جدید و مدرن استانبول است که در سال 2005 در بخش آسیایی استانبول ساخته شد. این مسجد بنا به درخواست خانواده شاکرین که از بازماندگان خیری نیکار بودند در زمینی به مساحت 10000 متر مربع و با مساحت 3000 متر مربع احداث گردید.در تور استانبول تعطیلات خرداد 94 از بازدید این مسجدزیبا غافل نشوید. مسجد شاکرین دارای دو مناره به ارتفاع 35 متر است و سه سمت آن شیشه ای می باشد. طراحی این مسجد کاملا متفاوت از دیگر مساجد استانبول است و یکی از معماران آن بانویی از این کشور بود که کار طراحی داخلی این مسجد را انجام داد. مسافران تور استانبول می توانند با بازدید از این مسجد از طراحی و معماری متفاوت این مسجد لذت ببرند.

 

مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول 

مسجد شاکرین استانبول

 مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

 مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

 مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد شاکرین استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد